Veelgestelde vragen


 

Wat zijn de openingstijden?

Wij werken volgens afspraak.
 

Wat moet ik doen bij een storing in het apparaat?

Voor de zekerheid controleren of de stekker in het stopcontact zit en controleren of er stroom op de groep zit.
Bekijk goed of er niet te veel apparatuur op een groep staat.
Bij elk product op onze website staat het aantal wattages. Door dit bij elkaar op te tellen heeft u het gebruik in wattage. Gaat u over de 3600 watt heen of zit u tegen het randje dan raden wij u aan om de apparatuur over meerdere groepen te verdelen. 
 
Op onze site kunt u diverse handleidingen vinden voor onze apparaten. Klik hier voor de handleidingen.
 
Krijgt u de storing niet verholpen, wacht niet en bel direct 046-43770680
 

Als ik een artikel huur, hoeveel dagen mag ik het dan gebruiken?

Het huurtarief van het artikel is gebaseerd op een huurperiode van drie dagen.
Dag voor gebruik ophalen/bezorgen, 1 gebruiksdag en dag na gebruik retourneren/ophalen.
Indien het artikel meerdere dagen in gebruik is komt er een toeslag bij.
 

Zijn de gehuurde producten verzekerd?

Nee de artikelen zijn niet verzekerd dit dient u zelf te regelen.
 

Dienen de goederen schoon te worden geretourneerd?

Voor servies, bestek en glaswerk gelden de genoemde prijzen inclusief schoonmaakkosten. Wel dienen de artikelen veegschoon en gesorteerd in de juiste kratten/bakken te worden ingeleverd. Alle overige artikelen dienen schoon te worden geretourneerd.

Indien goederen niet schoon worden geretourneerd bedragen de kosten € 35,00 per uur op nacalculatie.
 

Dien ik linnen te wassen voor retour?

Nee, voor linnen gelden de genoemde prijzen inclusief schoonmaakkosten. Let wel op dat vochtig linnen niet in een afgesloten zak bewaard wordt. Het linnen moet wel droog ingeleverd worden.
 

Hoe worden de goederen aangeleverd?

Alle goederen worden aangeleverd in kratten, kisten, rolcontainers en op pallets. Deze emballage goederen blijven op het afleveradres staan. Bij het ophalen van de goederen dient alles weer transport klaar te staan, zoals u de goederen van ons ontvangen heeft, op dezelfde locatie als waar de goederen zijn afgeleverd. Indien niet alle goederen transport klaar staan en wij op een later moment de resterende goederen dienen op te halen, worden hiervoor extra transportkosten in rekening gebracht.
 

Levert ODC ook bij mij?

ODC levert tegen aantrekkelijke transportkosten afhankelijk van uw evenement.
 

Hoe laat worden de goederen bezorgd en opgehaald?

Transport op afspraak
Wij bezorgen de materialen op de door u gewenste datum en dagdeel. Het is mogelijk om aan te geven of u de bestelling in de ochtend, of in de middag wenst te ontvangen en wanneer we deze weer mogen ophalen.
 

Hoe gaat de betaling?

Worden de goederen bij u op locatie geleverd? Dan kunt een aantal dagen voor het bezorgen van de goederen betalen op rekening. Het bedrag dient wel een dag voor levering bijgeschreven te zijn op onze rekening. Tevens kunt u contant bij levering aan de chauffeur betalen.
 
Komt u de goederen zelf afhalen bij ons magazijn? Dan kunt u tevens een aantal dagen voor het afhalen van de goederen betalen op rekening. Het bedrag dient wel voor de dag van afhalen voldaan te zijn. Daarnaast kunt u bij het ophalen van de goederen aan onze balie contant betalen.
 

Wat gebeurt er als materialen beschadigd zijn of ontbreken?

Na terugkomst van de materialen in ons magazijn worden deze geteld en gecontroleerd op vermissingen en beschadigingen. Indien ODC tijdens deze telling manco's en/ of beschadigingen constateert, wordt de mancoprijs aan u berekend. Indien ontbrekende materialen alsnog retour gebracht worden, worden deze uitsluitend gecrediteerd wanneer dit binnen 7 dagen gebeurd. Voor beschadigde materialen worden er reparatiekosten in rekening gebracht.
 

Wat is het verschil tussen verhuur- en beursartikelen?

U vindt op onze website aparte secties terug voor verhuur- en beursartikelen.
De prijzen in de verhuursectie gelden voor één dag, met een toeslag van 15% voor elke extra huurdag. De materialen en prijzen in de beurssectie zijn afgestemd voor gebruik tijdens een beurs.
Dat betekent dat de genoemde prijzen gelden voor een periode van maximaal 10 dagen en dat, afhankelijk van de ordergrootte, transport in de prijs is inbegrepen. Bovendien zijn de materialen in de beurssectie van een gegarandeerd goede kwaliteit.
 

Ik zou graag advies krijgen over mijn evenement. Kan dat bij ODC?

Natuurlijk kan dat! U kunt hiervoor een afspraak maken met één van onze medewerkers op 046-4377068.